Beoordelingen van Smashed Lelystad
Recente recensies
Nancy
Heerlijk Frankenstein burger en patat met kaas.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Familie F.
Burgers waren lauw/koud. Ook waren ze (single) heel erg dun. Patat was net iets warmer. Het heeft ons daardoor niet echt gesmaakt.
Bianca
Heerlijke smash burger gegeten
Bewoner
Ik had gewoon in 15 minuten eten, ik woon dichtbij maar dan nog. Super relaxed, ik had echt trek š
F
Heerlijk eten!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Farzia
Heerlijk eten! Echt een aanrader!
Peter
10/10 altijd
Martijn
Kwaliteit was beter dan voorheen!
Daleen Warmer
Uur moeten wachten op onze bestelling. Bij ontvangst was het eten lauw (bijna koud) en het vlees smaakte aangebrand. Heel jammer!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Bianca Wigbels - de Bont
Het eten was qua smaak lekker en patatjes knapperig. Enige minpunt was dat er in mijn burger een behoorlijk groot stuk bot zat, omdat ik het niet verwachtte heb ik er vol op gebeten. Niet fijn maar mān kies brak gelukkig niet. Heb de rest laten staan want iedere hap ontleden eet niet prettig.
Francis Vos
Altijd heerlijke burgers
Rob
Zoals gewoonlijk sneller dan het licht afgeleverd en van constante kwaliteit. Andere hamburgerzaken worden niet eens in gedachten genomen. En,,, jullie hebben weer milkshakes!
RB
De Cajun friet veel te zout. Burger zoals altijd echt goed.
Cyrelle
Superlekker! Lekker warm/heet op tijd geleverd zoals altijd. Altijd voldoende jalapeƱos en de smash saus is altijd lekker en past overal bij.
Adam
heerlijk vers en lekker. het is wel een beetje prijzig maar is het wel waard als je een lekker grote burger wilt.
Marcy Koopmans
martijn
Ik had twee burgers voor en patat voor bijna 30ā¬ erg duur voor een slap broodje en patat die te vet was niet het geld waard had echt meer kwaliteit verwacht de kip op de burger was wel knapperig.
Marcia
Ik had een average joe burger besteld. Ik moest de helft weggegooid. Het middenstuk zat vol met zout. Ik vond het heel jammer want dat was mijn diner.
Kees
10/10
ricardo
echt veel te veel zout op de burger en patat
Jelle.
Altijd lekker en goed! Alleen 1 dingetje er word statiegeld ingehouden terwijl er geen statiegeld op mijn drinken zit!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Harry
Gewoon weer erg lekkere kip en patatjes! Aanrader!
Klaas
Lekkere burgers die helaas niet heel warm geleverd worden, even oppiepen in de magnetron is wel nodig. Weet niet of jullie speciale warmte boxen hebben tijdens het transport maar dat zou zeker kunnen helpen.
Maria
De frietjes waren lauw en de hamburgers koud, erg jammer š
Martin
De smaak van de burgers en de frietjes was echt super! Enige minpunt was dat de burgers en de patat helaas erg afgekoeld waren.
Alicia
Texas bbq burger menu was overheerlijk! We hebben genoten. De aangegeven tijd van levering klopte tot op de seconde.
T.K.
Bijna 2 uur moeten wachten op onze bestelling. De bezorgtijd werd ver overschreden zonder een waarschuwing/berichtje vanuit hun kant. Erg jammer want het eten is echt goed.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Ab
Eten was lekker, wel beetje duur. Vond jammer dat ik expliciet had benoemd om het eten optijd te krijgen wegens bezoek die kwam, helaas alsnog een kwartier later gekregen.
Kirsten
Het was onze eerste bestelling. Was heerlijk. Tip! Gewone champignons zijn niet hetzelfde als een portobello. Of maken zoals aangegeven of de naam veranderen. Was jammer. Maar zeker lekker.
Lin
Josias Chrispim da silva
Beste burgers ooiā¤ļøšÆ
Helen Riecker
Het was weer top !
Rene vermeulen
Altijd goed eten vriendelijke bezorgers.
Klaas
Echt lekkere burger, echter de temperatuur van de producten kan beter! Weet niet of de producten in een warme omgeving vervoert worden, maar dit zou zeker helpen.
Rody
Al aantal keer besteld normaal echt super. Deze keer proefde we geen kruiden bij de burgers en de patat was koud
Helen Riecker
De kwaliteit was niet wat we gewend zijn. Het eten was koud en de kip burger smaakte naar vis en was ook niet helemaal gaar. De bezorging was dit keer wel vlotter dan gebruikelijk. Bovenstaande weerhoudt ons niet om nogmaals te bestellen. Want normaal gesproken is het top !! Helaas dit keer niet.
Harry
Zoals altijd weer erg lekker. Precies op de beloofde tijd!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Nick
Geen smashed saus geleverd. Mr Beast chocolade was wit uitgeslagen. Daarnaast was de loaded Fries ijskoud en helemaal platgedrukt, doordat het flesje drinken daarop was geplaatst in de tas, welke overigens gescheurd was. Waarom geef ik dan vooraf fooi? Ik wil minstens mijn geld terug voor de chocolade, fries en vooral de fooi!!! FYI: dit is niet de eerste keer.
Boaz Zuman
Oprecht lekkere burgers
gg burger
gg bobr burger
Thimo
Eten is echt kapot lekker, maar bezorgtijd is vaak minimaal 70 minuten en soms anderhalf uur
patrick
altijd top!
Hoogervorst
Wij hebben heerlijk gegeten (plain Jane en burger omelet). Bedankt!
Ellen Stam
Bezorging kwam snel, helaas was de hamburger koud, niet echt lekker.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Robin
Het eten was helaas koud. Daardoor was de patat slap geworden.
Mikey
Zoals altijd gewoon weer lekker top. No complaints
Kimberly
Patat was koud, de burger was lauw en de saus van de burger zat door het bakje. De laatste twee bestellingen zijn niet voor herhaling vatbaar helaas. Hoewel we hier geregeld bestellen
Irene
Eten was koud en de patat was te ver doorbakken. Bezorging was prima
Iwan
Supersnel en weer heerlijk
Mick
Smash is sws beste in lelystad
Sedney
Heb eigenlijk niet zo veel te zeggen eten is altijd goed en lekker ga zo door boys
Martijn
De flesjes drinken waren 2 jaar over datum!
Reactie van Smashed
Hi Martijn, Ik zie dat u bij ons 2 flesjes Aziatische Fanta heeft gekozen bij uw bestelling. De datum die op het flesje staat betreft de productie datum, en niet de houdbaarheidsdatum zoals wij dat hier kennen. Omdat het een geimporteerd product is werkt dit anders dan reguliere frisdrank uit Nederland. Deze frisdrank heeft (ongeopend) een ruime THT dus daar hoeft u zich geen zorgen over te maken! -Team Smashed
Rob
Om de een of andere reden heb ik de cheddar gemist op mijn burger vandaag Maar smaakte toch nog prima Jammer dat jullie geen milkshakes meer hebben overigens.
Matthew Muller
Anderhalf uur op eten lopen wachten, eten was vervolgens koud!!
Bert Bouweriks
ben het niet gewend, maar de burgers waren niet echt warm
Roy
2de keer in korte tijd dat ik hier besteld had en net als de vorige keer, het eten koud. De burgers leken wel alsof ze zo vanuit de toonbank op het broodje gelegd waren en de patat was alsof het van een warmhoud plaatje kwamen. Niet knapperig en al helemaal niet warm. Om 15:00 uur besteld maar kwam pas tegen 16:00 uur aan Dit was voor mij de laatste bestelling bij hun.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Prins H
Prima burger en friet, zal zeker nog eens bestellen. Jammer dat er geen restaurant bij is.
Daleen Warmer
Lekkere burgers en frietjes (ruime porties!) Het mag alleen wel wat warmer. Dit was onze tweede bestelling. De eerste was nog redelijk warmer, de tweede lauw -jammer!
Immo
Overheerlijk zoals gewoonlijk
P Butter
Jelle
Altijd lekker maar dit x had ik ern baconator menu met extra bacon maar er zat maar 1 stukje bacon op de hele burger
Henk
Rob
Zoals altijd superlekker, alleen jammer dat jullie geen milkshakes meer hebben
Tyrone
Niks te klagen
Renata
We bestellen vaker bij Smashed en zijn groot fansāŗļø Deze keer was de patat echter vrij koud. Voor de rest waren de burgers zoals altijd heerlijk!
Peter Molenaar
Ben altijd erg tevreden kwaliteit is goed en bezorging is snel.
Onderdijk
Best in town!
Linny
Beste van Lely
RenƩ Frƶhlings
Bezorger had vertraging. Burgers waren behoorlijk afgekoeld. Smaak viel tegen. Heel weinig saus op de burgers. Viel erg tegen deze keer. Niet zoals we gewend waren.
Defne
Als van ouds thnx daar voor !
Jelle
Altijd lekker en na 10 bestellingen 10tje korting!
Petra
Altijd goed. Kwaliteit is constant!!! We bestellen regelmatig en eten is super
ML
Altijd tevreden met het eten en de service van Smashed. Had al in de middag besteld en de bezorging zou 20min later komen dan gevraagd. Netjes over gebeld en ongevraagd iets extra's gekregen. Netjes!
Imrane
Average Joe was een heerlijke burger die eigenlijk alleen een beetje saus miste. KipBurgers waren helaas tegenvallers omdat ze heel vettig en geolied waren. Zelfde voor de tenders. Loaded fries kunnen wat saus en groente krijgen om t lekkerder te maken.
Lois
Enorm snel en heerlijk eten. Top!
Defni
Normaal een dikke 10 maar ik heb helaas bijna alles weg moeten gooien de hamburger stonk en smaakte vreselijk geen idee of het de ui was of de hamburger zelf maar na 2 happen heb ik hem weg gegooid De friet was echt heel erg hard gewoon bijna niet te eten :( de chily cheese nuggets waren als enige eetbaar
Leon Swardt
Mees fantastische Gorgonzola burger ooit! Helaas weinig (geen?) Cajun kruiden op de frietjes
Rob
De burger was als vanouds super lekker, maar de patat viel tegen, volgezogen met vet en te lang gebakken, volgende keer beter hoop ik
Oguzh
Kapot lekker en snelle bezorging
Ryszard Ryszka
Gorgonzilla is mijn favoriet!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Heinsius
Heerlijk gegeten!!
BK
Kapot lekkere burgers! Vooral the Frankenstein!
Redouan
Eten was lekker en vooral kwalitatief dat proef je !
Hafsa
Eerder besteld bij Smashed, super tevreden en op favo-lijstje gezet. Vandaag een aantal kipburgers besteld, maar ontzettend teleurgesteld. Veel beslag op de kip, bruin aangebakken en daardoor bijna verbrande smaak. Te veel beslag smaakt ontzettend zompig. Helaas alles na een paar happen in de prullenbak. Jammer!
Haure Gardie
Consistent in kwaliteit en snelle bezorging zoals altijd.
Emile
De hamburgers waren heerlijk maar de mozzarella cheese sticks waren smaakloos helaas!
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Abdel
Hele lekkere burgers. Hadden de Memphis bbq en de lāomlette en ze zijn echt heel goed. De frietjes waren lekker krokant, als enige opmerking voor mij persoonlijk, iets minders zout op de friet.
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Martina
Het single slice menu waren de frietjes te zout. Verder was het goed heet en de bestelling op tijd
Deze bestelling werd geplaatst op een zondag. Bezorgtijden zijn dan meestal wat langer wegens drukte.
Lars
Hele goede burgers en snelle levering
Ronald Deerenberg
Bert Bouweriks
toppie
Lara
Lekker as always
Fam Drent
Echt goed eten iedere keer een feestje!!
Iwan
Was weer heerlijk en sneller dan verwacht bezorgd
Lois
Delano
Heerlijk zoals altijd!
Leon
Monique Neurink
Slechte service. In de ochtend besteld via de site van smashed. Niks geleverd gekregen. Gebeld maar kreeg geen contact. Later op de dag nog eens gebeld. Zou mijn geld terugkrijgen. Maar ook dat is niet gebeurd. Slechte service.
Reactie van Smashed
Beste Monique, Vervelend om te horen dat u ontevreden bent over onze service! Onze website had gesloten moeten zijn voor de lunch, hier is iets verkeerd gegaan bij onze provider en lag helaas buiten onze handen. Zodra dit bij ons bekend was hebben wij contact met u opgenomen om onze excuses aan te bieden en aan te geven dat het volledige bedrag wordt teruggestort op uw rekening. Aangezien uw bestelling online is betaald duurt het enkele werkdagen voordat de terugbetaling is verwerkt. Mocht u verdere vragen hebben verzoeken wij u om contact op te nemen met ons restaurant 0320-322 111 Onze excuses voor het ongemak, Met vriendelijke groet, - Team Smashed
Rob
Ik bestel vaak hetzelfde en alles is super lekker dus om daar wat over te zeggen wordt saai, dus nu even apart een complimentje over de milkshake: dit was werkelijk een van de lekkerste shakes ooit
Reactie van Smashed
Beste Nick, Wij vinden het erg vervelend om te horen wat er is gebeurd bij je bestelling, dit is natuurlijk niet de bedoeling. Bedankt voor het melden, wij gaan met de betreffende bezorger in gesprek zodat dit niet meer voorkomt. Verder ontvangt u van ons een e-mail met een tegemoetkoming betreft genoemde items. Onze excuses voor het ongemak! Team Smashed